نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 04:40

رشیدی: برخی بازیکنان باید خودشان از تیم ملی می‌رفتند/ بهتر از قلعه‌نویی نداریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: چند بازیکن با توجه به سن و سالی که دارند، باید خودشان پس از جام ملت‌های آسیا از تیم ملی کنار می‌رفتند.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ادامه حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی تا جام جهانی 2026، اظهار داشت: قلعه‌نویی شناخت کافی روی فوتبال ایران دارد. او ایرادهایی دارد که می‌تواند آنها را برطرف کند. قلعه‌نویی باید در تیم ملی پوست اندازی کند و بازیکنان جوان را به جای پا به سن گذاشته‌ها به تیم ملی بیاورد. بهتر از قلعه‌نویی نداریم و اگر هم مشکلاتی وجود دارد می‌تواند آنها را رفع کند.

وی با اشاره به میانگین سنی بالای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: چند بازیکن تیم ملی با توجه به سن و سالی که دارند، باید از تیم ملی کنار می‌رفتند ولی فقط یک نفر (امید ابراهیمی) خداحافظی کرد. شاید آنها یکی دو سال برای تیم باشگاهی‌شان مفید باشند اما برای تیم ملی نه. در ایران بازیکنان جوان زیادی داریم که می‌توانند به بازی گرفته شوند، تجربه کسب کنند و تا دو، سه سال آینده آماده حضور در میادین بین‌المللی شوند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: آن چیزی که از بازیکنان بزرگ تیم ملی به غیر از بازی با ژاپن انتظار می‌رفت، برآورده نشد. در بازی با ژاپن، تیم ملی از این رو به آن رو شد ولی در سایر مسابقات نوسان زیادی داشت. قلعه‌نویی قطعاً از عملکرد تیمش رضایت نداشت. امیدوارم از همین امروز به فکر آینده باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667763

مهمترین اخبار ایران و جهان: