نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 18:18

پیشکسوت فوتبال: برنامه‌ریزی ما افتضاح است اما به راحتی می‌توانستیم قهرمان شویم

پیشکسوت فوتبال گفت: برنامه‌ریزی بسیار ضعیفی داریم،بازیکنانی که در این تیم داشتیم به راحتی می‌توانستند قهرمانی را از آن خود کنند اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در دوره‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا نورمحمدی، پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه نمایش تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: در مورد تیم ملی یک افسوسی باقی‌‌ماند، تیم ملی خیلی خوبی داشتیم، بازیکنان خوبی داشتیم و نفرات خوبی نیز بالای سر تیم حضور داشتند.

وی افزود: اتفاقاتی که نباید می‌افتاد رخ داد، تیم ایران لیاقت قهرمانی داشت ولی در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که واقعا غیرمنتظره است؛ مربیانی که در کادرفنی تیم ملی حضور داشتند با تجربه بودند، عملکرد خوبی هم داشتند اما در فوتبال و در مسابقاتی که به صورت حذفی برگزار می‌شود، ممکن است کار گره بخورد.

نورمحمدی تصریح کرد: تیم ایران خوب کار کرد و ژاپن را عالی شکست داد، قطر را هم می‌توانستیم شکست دهیم، گل‌هایی که دریافت کردیم معادلات تیم را بر هم زد، بازیکنانی که در این تیم داشتیم به راحتی می‌توانستند قهرمانی را از آن خود کنند، این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در دوره‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برنامه‌ریزی بسیار ضعیفی داریم، خاطرنشان کرد: فعلا باید اجازه دهیم قلعه‌نویی تفکراتی که دارد را پیاده کند، اگر قرار است بازیکن جوان به تیم ملی اضافه شود یا کسی خط بخورد، این کار باید انجام شود، نیاز به بازی‌های دوستانه خوب و در سطح بین‌المللی داریم تا بازیکنان محک لازم را ببینند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های ما در حد افتضاح است اما امیدوارم بهترین تصمیمی که می‌‌گیرند حفظ قلعه‌نویی باشد و فرصت خوبی به او دهند که کار خود را انجام دهد.

نورمحمدی با اشاره به انتقادات مطرح شده در خصوص بازیکنان تیم ملی گفت: هر زمان که تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد انتقادات وجود دارد، بازیکنان ما همه تلاش خود را انجام دادند، در بازی با قطر هم تا آخرین لحظات در حال خلق موقعیت بودند در حالی که تیم ۱۰ نفره شده بود.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: هیج باز‌بکنی دوست ندارد عملکرد بدی داشته باشد و بعضی از نظرات کمی غیرمنصفانه است، بازیکنان می‌خواستند بهترین نتیجه را کسب کنند تا مردم خوشحال شوند و هم خودشان قهرمانی خوبی را کسب کنند، تیمی که در فوتبال می‌بازد همیشه با این انتقادات مواجه می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667419

مهمترین اخبار ایران و جهان: