نیوز سیتی!
20 اسفند 1402 - 11:35

نوری: بیش از ۴۵ نامزد فهرست شورای وحدت در انتخابات مجلس دوازدهم پیروز شدند

قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: این شورا قصد دارد پس از ارزیابی و اتخاذ تصمیم در هیئت عالی در خصوص نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس در تهران و برخی حوزه‌های انتخابیه، با برنامه‌ای هدفمند وارد این کارزار شود.

محمدجواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: بیش از 45 نفر از کاندیداهای فهرست شورای وحدت در استان‌ها رأی آوردند.

وی از تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس به عنوان یکی از اولویت‌های شورای وحدت نام برد و خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان‌ها شاهد مشارکت جدی مردم در پای صندوق‌های رای بوده و رقابت نامزدهای شورای وحدت در استان‌ها با برخی فهرست‌ها در نوع خود جالب توجه بوده است.

 قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت تاکید کرد: این شورا قصد دارد پس از ارزیابی و اتخاذ تصمیم در هیئت عالی در خصوص نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس در تهران و برخی حوزه‌های انتخابیه، با برنامه‌ای هدفمند وارد این کارزار شود.

وی گفت: بر این باوریم مهمترین محور برنامه آینده مجلس دوازدهم باید رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و نمی‌شود هم انتظار داشت مردم با گرانی‌های افسارگسیخته و ناکارآمدی مسئولان کنار بیایند و هم در انتخابات همراه و همدل باشند و آنچه را که تاکنون نظام به‌دست آورده تردید نکنید به پشتوانه همراهی همین مردم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684563

مهمترین اخبار ایران و جهان: