نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 08:41

جام معرفت در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی کارکنان و خانواده‌های آنها با ابعاد جنگ رسانه‌ای دشمن و ارتقاء توانمندی آنان در پاسخگویی به شبهات، جام معرفت همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزری فارس از زاهدان، سید مهدی حسینی امروز در جسله جهاد تبیین اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری قابل تأملی دارد، کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خانواده‌های آنهاست که با شبهه‌آفرینی وسیاه‌نمایی از عملکرد نظام جمهوری اسلامی و یأس‌آفرینی، اهداف خبیثانه خود را پیش گیرند.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از ابزار هنر و رسانه و استفاده از روش‌های خلاقانه می‌تواند خنثی‌کننده برنامه‌های دشمنان باشد، افزود: در همین راستا "مسابقه جام معرفت" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی و برنامه‌ریزی شد تا در فضایی مهیج و رقابتی امکان پاسخ به شبهات روز را برای جامعه مخاطب فراهم کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: جام معرفت یک طرح کتابخوانی جمعی است و افراد به صورت تیم با مطالعه منابع تعیین شده به رقابت با تیم‌های رقیب می‌پردازند.

حسینی گفت: این مسابقه در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و جامعه هدف آن کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و خانواده‌های آنها است.

وی اظهار کرد: سؤالات مسابقه از متن کتاب پرسمان که توسط قرارگاه جهاد تبیین تهیه و تدوین شده و بیانیه گام دوم انقلاب، طرح می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: طرح جام معرفت در یک رقابت جذاب و هیجان انگیز، میل به مطالعه و رقابت در کتابخوانی را افزایش می‌دهد و اهداف بسیار خوب و ارزشمندی را محقق می‌سازد.

حسینی تاکید کرد: علاقمندان برای اطلاع از جزییات برگزاری این رویداد تبیینی و فرهنگی می توانند به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان مراجعه کنند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639263

مهمترین اخبار ایران و جهان: