نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 16:13

۷۱ درصد مردم بندر ترکمن در انتخابات مشارکت داشتند

بندرترکمن-بخشدار بخش مرکزی شهرستان بندر ترکمن گفت: مردم شهرستان بندر ترکمن در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۱ درصد مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم شربتی، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم دلاور بندر ترکمن روز گذشته ۱۱ اسفند ماه با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی صحنه‌هایی از یکپارچگی را خلق کردند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در خصوص کم رنگ کردن برگزاری انتخابات، افزود: مردم بندر ترکمن معتقدند که حضور در پای صندوق رأی موجب نا امیدی دشمنان می‌شود و به همین منظور روز قبل به میدان آمدند و رزمایشی بزرگ به پا کردند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان بندر ترکمن گفت: میزان مشارکت مردم بندر ترکمن در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نزدیک به ۷۱ درصد بوده که در مقایسه با مشارکت دوره قبلی رکورد زده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ۵۸ هزار نفر از مردم بندرترکمن واجد شرایط رأی دادن بودند، اظهار کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند، ۶۴ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در شهرستان بندرترکمن فعال بود.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در دوازدهمین دوره انتخابات شهرستان بندر ترکمن فعالیت داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1681163

مهمترین اخبار ایران و جهان: