نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 18:56

عقب‌ماندگی تولید محتوا در فضای مجازی جبران شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: عقب‌ماندگی در حوزه فضای مجازی هزینه‌های سنگینی را به ملت متحمل می‌کند، از این رو توسعه و تقویت این فضا بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار نعمت‌اله باقری عصر امروز در آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجتال بسیج که در سالن جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: تبریک می‌گوییم روز نهم دی روز بصیرت ملت قهرمان ایران که به ندای رهبر پاسخ داده و به دشمنان نشان دادند که همانند همیشه پای ولایت، انقلاب و خون شهدا هستند.

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی‌ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان  است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه فضای مجازی امروز فضای سرگرمی نیست، افزود:  فضای مجازی امروز تبدیل به محیط زندگی انسان‌ها شده، فضایی که دشمن می‌تواند از آن به عنوان یک حکمرانی علیه جوامع دیگر استفاده کند.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی آغشته به محیط حقیقی شده و چنان با یکدیگر ترکیب شدند که تفکیک آن از یکدیگر مشکل شده است.

باقری با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمن به خوبی از فضای مجازی در جنگ ترکیبی استفاده کرده، چرا که اثرگذاری این فضا در جامعه هدف بسیار بالا است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: امروز دشمنان برای ناامید کردن مردم، پمپاژ اخبار منفی و ترور شخصیت‌های مختلف از فضای مجازی بهره بسیاری می‌برند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به جای خاک، ارزش‌ها، اعتقادات، ایمان، فرهنگ، تاریخ و ... ما را در معرض تهاجم قرار دادند، گفت: اگر از فضای مجازی غافل شویم، یعنی که از ارزش‌ها گذشته و آن را تقدیم بینندگان کرده‌ایم.

باقری با اشاره به پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته، خاطرنشان کرد: امروز سربازان خط مقدم در حوزه فضای مجازی در تقابل با دشمن هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: عقب‌ماندگی در حوزه فضای مجازی هزینه‌های سنگینی را به ملت متحمل می‌کند، از این رو توسعه و تقویت این فضا بسیار حائز اهمیت است.

وی، شناسایی استعدادهای برتر در حوزه فضای مجازی را از جمله اهداف پنجمین رویداد تولید محتوای دیجتال بسیج برشمرد و افزود: پس از شناسایی، توانمندسازی و تجاری سازی این استعدادها بسیار اهمیت دارد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619963

مهمترین اخبار ایران و جهان: