نیوز سیتی!
17 فروردین 1403 - 10:09

شکوه راهپیمایی روز قدس در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی

راهپیمایی روز قدس در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و دیار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور پر شور مردم انقلابی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، راهپیمایی روز قدس در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و دیار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور پر شور مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمان ساعت 10:00 صبح امروز آغاز شد تا بار دیگر مردم استان کرمان با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... خشم خود از استکبار جهانی و صهیونیست را به رخ جهانیان بکشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدمهدی فداکار استاندار کرمان  نیز در کنار سایر مردم در این راهپیمایی حضور دارند و مردم کرمان میدان بسیج تا مصلی بزرگ امام علی علیه‌السلام را راهپیمایی خواهند کرد.

مردم کرمان این بار با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، روز قدس متفاوتی را رقم زدند و این پیام را به جهانیان صادر کردند که مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل و ایالات متحده آمریکا و مستکبران جهان تنها نیستند و ملت‌های جهان از آنها تا پای جان حمایت می‌کنند.

امام خمینی رحمه الله علیه رهبر کبیر انقلاب در 16 مرداد 1358، طی پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/511/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695063

مهمترین اخبار ایران و جهان: