نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 16:03

۵۰۰ واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد فعال هستند

فرماندار شهرستان نظرآباد، گفت: ۲ شهرک صنعتی با بیش از ۵۰۰ واحد فعال در نظرآباد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد، امروز در نشست دست‌اندر کاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان که در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه  نظرآباد به عنوان غربی‌ترین شهرستان استان البرز با جمعیتی بیش از صد و هشتاد هزار نفر است، گفت: شهرستان‌ نظرآباد به لحاظ تعداد هییت‌های مذهبی، مساجد، علما و روحانیون، شهدا و در همه‌ شاخص‌های مردم برتر است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاترین میزان مشارکت‌ها است، افزود: امیدواریم همانند گذشته در دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شاهد حضور پرشور مردم و بالاترین میزان مشارکت باشیم. 

بغدادی با بیان اینکه صد صندوق رای در شهرستان نظرآباد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در اجرای صحیح انتخابات هیات اجرایی به موقع تشکیل شده و همچنین با هیات نظارت تعامل کامل برقرار است و جلسات هماهنگی مستمر هیات بازرسی انتخابات برگزاری می‌شود.

وی بیان کرد: همه‌ مجریان انتخابات از بین  معتمدین و افراد فعال جریان انقلاب هستند، که  جلسات معتددی با افراد برگزار شده است. 

بغدادی اشاره‌ای به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات در سلامت باشکوه در امنیت و مشارکت حداکثری کرد و گفت: در این خصوص جلسات متعددی با تمام اقشار جامعه اعم از بانوان، فرهنگیان و... برگزار و قرارگاهی درحال شکل گیری است. 

وی با بیان اینکه در جهت خدمت‌گزاری دولت از ابتدای دولت سیزدهم پیگیری‌های جدی جهت رفع کمبودهای این شهرستان شکل گرفته است، ادامه داد: در دور اول سفر ریاست جمهور به شهرستان نظرآباد در طی یک سال گذشته پروژه انتقال آب طالقان به شهرستان نظرآباد با اعتباری بالغ ۹۹۵ میلیارد تومان انجام و در هفته دولت این آب جاری شد.

بغدادی با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد در زمینه‌ کشاورزی رتبه‌ اول کشاورزی استان را دارا است، تصریح کرد: افزایش بیش از صد درصدی فروش گندم به دولت از افتخارات شهرستان بیش از دویست هزار راس دام در این شهرستان نگهداری می‌‌شود.

وی افزود: رتبه اول توسعه گلخانه‌ها، رتبه اول مدیریت کنترل بازار آرد و نان، رتبه اول تحقق اشتغال مربوط به شهرستان نظرآباد است.

بغدادی ادامه داد: حداقل سه هزار فرصت شغلی در شهرستان نظرآباد است و این زمینه را برای افراد جویای کار فراهم است.

وی گفت: در جهت رفع ناترازی برق در سفر وزیر نیرو جز شهرستان‌های بودیم که بلافاصله ۱۱هزار متر زمین در موقعیت مناسب فراهم شد و آماده شروع عملیات با اعتبار چهارصد میلیارد تومان است.

بغدادی با بیان اینکه دو شهر صنعتی در شهرستان نظرآباد فعال هستند، بیان کرد: بیش از پونصد واحد صنعتی فعال داریم.

وی ادامه داد: احداث ایستگاه قطار محلی به نحوی که شهروندان بتوانند برای دسترسی به تهران از این ایستگاه استفاده کنند، محل ایستگاه مکان‌یابی شده و احداث توقفگاه را شهرداری می‌دهد و تامین رام‌های قطار را شرکت راه آهن بر عهده گرفته است.

بغدادی اشاره‌ای به فرهنگ سازی انتخابات کرد و گفت: در ۲۳ دبیرستان انتخاباتی تحت عنوان مشاورین دانش آموزی فرماندار برگزار و هدف تمرین انتخابات بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659219

مهمترین اخبار ایران و جهان: