نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 20:26

امام جمعه یزد: برنامه‌های ورزشی، پیوست فرهنگی داشته باشد

امام جمعه یزد گفت: مسئولان فدراسیون‌های ورزشی برای تمامی برنامه‌ها به ویژه مسابقات خارج از کشور پیوست فرهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی ایران با وی، بر این‌که برنامه‌های ورزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد تأکید و اظهار کرد: طی سال‌های متوالی به مباحث فرهنگی کم توجهی شده اما لازم است در مباحثی همچون هویت فرهنگی و دینی کار شود.

وی با بیان این‌که هویت ما الهی است و جوانان ما باید این هویت را درک کنند، افزود: اگر جوانان ما هویت الهی خود را بشناسند بسیاری از مسائل حل خواهد شد و موفقیت‌های متعدد در امور حاصل می‌شود.

امام جمعه یزد گفت: جوانان ورزشکار ما دائم به خارج از کشور در حال رفت و آمد هستند و به واسطه موفقیت‌هایی که به دست می‌آورند مدام از آنها برای حضور در تیم‌های خارجی دعوت می‌شوند اما اگر علاقمند به هویت خود و متعهد به مردم باشند برای در هر کجا باشند برای میهن خود تلاش می‌کنند.

ناصری یزدی تاکید کرد: اگر ما در فدراسیون‌های ورزشی خود هم برنامه ریزی درست ورزشی داشته باشیم و هم برنامه فرهنگی، جوانان ما دلگرم خواهند شد.

وی با تاکید بر لزوم دلگرم کردن جوانان ورزشکار ایرانی خاطرنشان کرد: ورزشکاران جوان ما فطرت خدایی دارند و در صورتی که در همه ابعاد ورزشی و فرهنگی و اجتماعی به آنها رسیدگی شود، باعث افتخار کشور و نظام خواهند شد.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622319

مهمترین اخبار ایران و جهان: