نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 16:33

اتفاق متفاوت در شبکه افق؛ 4 ویژگی که سریال «مشاور» را دیدنی می‌کند

سریال مشاور با بازی متفاوت فرهاد قائمیان و محوریت حل و بررسی مسائل مشکلات خانواده‌ها برای اولین بار از شبکه افق پخش می‌شود. این سریال را می‌توان نگاهی متفاوت در جهت بیان مهم‌ترین موضوع اجتماعی ایران یعنی خانواده، ازدواج و طلاق دانست.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سریال مشاور با بازی متفاوت فرهاد قائمیان و محوریت حل و بررسی مسائل مشکلات خانواده‌ها برای اولین بار از شبکه افق پخش می‌شود. این سریال را می‌توان نگاهی متفاوت در جهت بیان مهم‌ترین موضوع اجتماعی ایران یعنی خانواده، ازدواج و طلاق دانست.

این سریال با موضوع و رویکردی متفاوت هر شب از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق در حال پخش است. این سریال تلویزیونی 26 قسمتی دست روی موضوع مهمی گذاشته که شاید دغدغه اکثریت جامعه ایرانی باشد.
سریال مشاور مجموعه‌ای از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه حل برای زندگی بهتر خانوادگی و در پی گره‌گشایی از اختلافات آنهاست. مجموعه مشاور برای کسانی که به هر جهت درگیر اختلافات خانوادگی یا ازدواج مجدد به دلیل فوت یا طلاق هستند، می‌تواند آموزنده باشد و از این جهت که یکی از مسائل روز جامعه ایرانی است، اهمیت مضاعف دارد.
چهار ویژگی موضوع فراگیر در جامعه، قالب اپیزودیک، نوآوری و نگاه نو در زمینه ارائه راه حل در مورد مسائل و مشکلات و بازیگرهای سریال که توانمندی خاصی دارند، از جمله موضوعاتی است که این سریال را دیدنی کرده است. 
به نظر می رسد سریال مشاور، الگویی متفاوت برای بیان و حل مسائل خانوادگی ارائه کرده است که پیش از این این گونه راه حل ها تنها در برنامه های گفت وگو محور ارائه می شدند و بیان این موضوعات در قالب سریال یک ایده جدید بوده است.
موضوع این سریال و فراگیری آن یکی از نقاط قوت سریال مشاور بوده و می تواند مخاطب زیادی را جذب این سریال کند. بالا بودن تعداد لوکیشن ها و بازیگران ثابت و متغیر این سریال نیز یکی دیگر از نقاط قوت این سریال است. 
قصه‌های جذاب این سریال به دلیل فراگیری بالای موضوع نیز توانسته مخاطب خاص خود را جذب کند. البته نباید از ویژگی اپیزودی بودن این سریال نیز گذشت. افراد با ندیدن یک یا چند قسمت از سریال مشاور خط اصلی داستان را گم نکرده و این موضوع در ادامه مشاهده داستان نیز خللی ایجاد نمی کند.
مشاور را می‌توان از تولیدات متفاوت و برجسته شبکه افق دانست و می تواند الگویی جدید در پرداختن به این نوع مسائل باشد. این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی، از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه تلویزیونی را روز بعد ساعت سه بامداد و ۱۵:۳۰ به تماشا بنشینند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653563

مهمترین اخبار ایران و جهان: