نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 12:47

حمایت از ۲ هزار خانه‌ به دوش نیازمند در خراسان‌جنوبی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 98 خانواده مستاجر تحت حمایت این نهاد از کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۲ هزار و ۹۸ خانواده مستاجر تحت حمایت این نهاد از کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

وی گفت: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال بیش از ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بلاعوض در قالب اجاره‌بها به ۱۶۰۰ خانوار مددجو پرداخت شده است.

به گفته وی افزون بر این به ۴۹۸ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع بانکی به مبلغ ۲۴۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تامین شود.

عرب در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت تامین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، افزود: هر ساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته‌امداد، صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آن‌ها برطرف می‌شود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651963

مهمترین اخبار ایران و جهان: