نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 10:38

افتتاح دبیرستان ۱۸ کلاسه امام خمینی سنندج با حضور استاندار کردستان

دبیرستان ۱۸ کلاسه امام خمینی و هنرستان ارمغان هنر سنندج با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز در گرامیداشت دهه مبارک دبیرستان ۱۸ کلاسه امام خمینی و هنرستان ارمغان هنر سنندج با حضور استاندار کردستان و فرماندار سنندج افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در افتتاحیه این مدرسه اظهار داشت: شعار محوری دهه فجر را جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن اعلام کرد و گفت: مردمی‌بودن ویژگی ممتاز انقلاب ایران است.


هاشم ناظمی‌جلال افزود: در کردستان امروز آموزش و پرورش به اولویت اول استان تبدیل شده و از ابتدای امسال تاکنون در هر سه روز یک پروژه آموزشی پرورشی و ورزشی به بهره‌برداری رسیده است.

وی جشن تکلیف دختران، تجلیل از مدال‌آوران، برگزاری جشن تکلیف رای اولی‌ها برلی حضور پرشور در انتخابات، راویان پیشرفت، حضور در راهپیمایی‌ها، استخدام بیش از ۱۲۰۰ جوان تحصیلکرده بومی استان را از برنامه‌های آموزش و پرورش کردستان در سال جاری ذکر کرد.

وی از خیرین مدرسه‌ساز و پیمانکاران برای بهره‌برداری از پروژه‌ها تقدیر کرد و گفت: با تلاش دولت سیزدهم تجهیزات و امکانات  فناوری‌های جدید در پروژه‌های آموزشی و پرورشی در حال تحقق است که امسال یک نهضت انقلابی به برکت طرح شهید سلیمانی انقلابی در بحث فضاهای ورزشی درون‌مدرسه صورت گرفت.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662363

مهمترین اخبار ایران و جهان: