نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 15:05

نماینده ولی فقیه در مازندران: حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح مسئله‌ مهم در انتخابات پیش رو است

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با جمعی از فعالان رسانه در استان با اشاره به اینکه برای انتخابات حساس پیش رو نیاز است تا همه جریانات هم نگاه و نظر باشند و به مشارکت حداکثری توجه کنند،گفت: در کنار نگاه به حضور حداکثری، به انتخاب فرد اصلح نیز توسط همه جریانات باید توجه شود تا با راه‌یابی شایستگان، مجالس قوی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز یک‌شنبه یکم بهمن ماه امسال در نشست با تعدادی از  مدیران رسانه‌های مازندران به عنوان پیش مقدمه برگزاری همایش سراسری رسانه‌ای مازندران به منظور جهاد تبیین در استان با بیان اینکه کشور در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: انتخابات عرصه مرزبندی خطوط فکری و جناحی نیست و در انتخابات صف‌بندی ملاک  نیست، داشتن ایران قوی به انتخابات قوی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات حساس پیش رو نیاز است تا همه جریانات هم نگاه و نظر باشند و به مشارکت حداکثری توجه کنند،گفت: در کنار نگاه به حضور حداکثری، به انتخاب فرد اصلح نیز توسط همه جریانات باید توجه شود تا با راه‌یابی شایستگان، مجالس قوی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ایجاد شور، هیجان انتخابات و معرفی کاندیدا را نیاز به تبلیغات دانست و یادآورشد: برای ایجاد جو رسانه‌ای و اطلاع رسانه‌ای نیاز است تا همه خبرنگاران پای کار بیایند و با آگاهی‌بخشی به مردم، رسالت خود را انجام دهند.

محمدی‌‌لائینی با قدردانی از همه خبرنگاران مازندران که در عرصه اطلاع‌رسانی کشور پیشرو هستند، تصریح کرد: برخی از موضوعاتی که در استان پیگیری داشتیم، رسانه‌های مازندران برای جریان‌سازی و اطلاع‌رسانی پای کار بودند که امور بر زمین مانده مردم به خوبی به نتیجه رسید.

به گزارش فارس، این نشست که با عنوان پیش مقدمه برگزاری همایش سراسری رسانه ای مازندران برای جهاد تبیین در استان با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد، وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم به میدان آوردند، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات از منویان رهبر معظم انقلاب است و همگان باید برای تحقق آن وارد عمل شوند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644719

مهمترین اخبار ایران و جهان: