نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 20:12

۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی گلستان دهه فجر افتتاح می شود

گرگان- استاندار گلستان گفت: پنج پروژه نیمه تمام ورزشی طی هفته دولت در گلستان افتتاح شد و در دهه مبارک فجر هم ۱۰ پروژه نیمه تمام دیگر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی گلستان اظهار کرد: برای رونق اقتصادی استان برنامه‌های مختلفی ترسیم شده تا سرانه درآمد مردم گلستان را به سرانه متوسط کشور نزدیک کنیم.

استاندار گلستان افزود: با افزایش سرنه درآمد مردم اعتلای ورزش در منطقه محقق خواهد شد و می‌توانیم به سکوهای افتخار برسیم.

وی گفت: عملکرد فرزندان استان در حوزه ورزش افتخار آفرین بوده و علی رغم محدودیت‌ها و کمبود امکانات، گلستان یکی از استان‌های قدرتمند در زمینه ورزش است.

زنگانه افزود: ارتقاء ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی استان منجر به تقویت ورزش خواهد شد و بر همین مبنا مدیریت استان با تلاش شبانه روزی در مسیر ارتقاء درآمد سرانه مردم گلستان به میانگین ملی در سال ۱۴۰۴ می‌کوشند.

استاندار گلستان تاکید کرد: فرمانداران استان مکلف به برگزاری آیین استقبال با شکوه در شهرستان برای هر یک از قهرمانان ورزشی هستند.

وی عنوان کرد: پنج پروژه نیمه تمام ورزشی در هفته دولت افتتاح شد و در دهه مبارک فجر هم ۱۰ پروژه نیمه تمام دیگر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است، در این جلسه قهرمانان ورزشی استان دغدغه‌ها و موضوعات خود را با دکتر زنگانه در میان گذاشتند و استاندار گلستان هم دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنها صادر کرد.

در این مراسم استاندار گلستان از حسین ولی زاده ورزشکار نوجوان دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در کشور اندونزی که مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرده بود، تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927163

مهمترین اخبار ایران و جهان: