نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 20:32

مازندران صاحب سبک ها و مدل های نو و فاخر پوشاک است

ساری- استاندار مازندران با اظهار این که سبک ها و مدل های نو و فاخر پوشاک بانوان در استان تولید می شود، خواستار برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان در تمامی شهرستان ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی بانوان با ابراز رضایت از برپایی چنین نمایشگاه اظهار داشت: تولید لباس‌هایی با مدل‌های ایرانی و اسلامی مورد توجه طراحان و بانوان استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زمینه‌های صادرات توانمندی‌ها و تولیدات پوشاک و صنایع دستی بانوان فراهم شود، گفت: دستگاه‌های دولتی نظیر صمت باید شرایط لازم را برای صادرات کالاها فراهم آورد.

وی با اظهار اینکه مازندران دارای سبک‌ها و مدل‌های نو و فاخر پوشاک است، افزود: اداره کل بانوان استانداری مبتکر برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی به همراهی میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی و فرمانداری‌ها بوده است.

استاندار مازندران خواستار برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی بانوان در تمام شهرهای استان شد و گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها سبب معرفی مبتکران و بانوان خلاق و طراح خواهد شد.

حسینی پور یادآور شد: مازندران باید به محور تولید محصولات پارچه‌ای و پوشاک تبدیل شود و در آینده نزدیک نیز جلسه‌ای با حضور تولیدکنندگان پوشاک در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که سال آینده به تولید کننده البسه و پوشاک به کشورهای مختلف تبدیل شویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931419

مهمترین اخبار ایران و جهان: