نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 21:51

دولت تحول کشور را بر مبنای مردمی سازی امور بنا نهاده است

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه دولت تحول کشور را بر مبنای مردمی سازی امورات بنا نهاده است، گفت: با مردمی سازی امور شاهد اثرگذاری بیشتر کارها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن کبیری بعد از ظهر دوشنبه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای مدیریت که با حضور مدیران تشکل‌های مردم‌نهاد امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: اولویت دولت سیزدهم بر مردمی سازی کارها است.

وی با بیان اینکه دولت تحول کشور را بر مبنای مردمی سازی امورات بنا نهاده است، افزود: اعتقاد دولت بر این است که با مردمی سازی امور شاهد اثرگذاری بیشتر کارها خواهیم بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: سند تحول دولت مردمی بر اساس تلاش برای مردمی سازی امور تدوین شده و اعتقاد دولت بر این است که شکل‌گیری ایران قوی با مشارکت مردم و مردمی سازی امور ممکن می‌شود.

وی تصریح کرد: سند تحول دولت مردمی برای همه حوزه‌ها و امورات کشور دارای برنامه راهبردی است و می‌تواند به چالش‌های موجود در کشور پاسخ دهد.

کبیری با تاکید بر اینکه سند تحول دولت مردمی، مسیر آینده را به‌خوبی ترسیم کرده است، اضافه کرد: چالش‌ها و هجمه‌های صورت گرفته بر علیه دولت با هدف ایجاد سد و مانع برای تحقق این سند و تحقق ایران قوی است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند که دولت به دنبال پایان دادن به چالش‌ها و مشکلات مردم است، یادآور شد: در هر برهه‌ای که شاخص‌های اقتصادی کشور رو به جلو و مثبت بوده دشمن برای این کشور بحران سازی کرده اما این بار نیز با بصیرت و همت مردم به در بسته خورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907163

مهمترین اخبار ایران و جهان: