نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 16:21

دروازه بان تیم شهدای رزکان:‌ آماده کسب پیروزی مستمر مقابل حریفان هستیم

دروازه بان تیم فوتبال شهدای رزکان البرز گفت:‌روند خوب شهدای رزکان ادامه خواهد داشت دروازبان جوان شهدای رزکان البرز گفت: تلاش میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا شاهد موفقیت نماینده البرز باشیم.

ساسان زمانه، دروازبان تیم فوتبال شهدای رزکان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به پیروزی مقابل شهرداری بم، گفت: یک بازی حساس را در پیش داشتیم و می‌دانستیم حریف هم برای سه امتیاز به کرج آمده بود ولی با تلاش کادرفنی و بازیکنان یک برد با ارزش را کسب کردیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم به صدر جدول برسیم و فقط به برد مقابل حریفان فکر می‌کنیم.

زمانه به دیدار آینده تیم خود اشاره کرد و گفت: حریف این هفته ما تیم آریو اسلامشهر است که تیم بسیار خوبی است ولی با تمرینات خوبی که انجام میدهیم آماده هستیم تا یک برد با ارزش دیگر را کسب کنیم.

زمانه در پاسخ به این سوال که آیا کلین شیت های او در این فصل باز هم ادامه خواهد داشت گفت: اینکه من توانستم دروازه تیم را بسته نگه دارم زحمات همه بازیکنان بوده است و تلاش من این است که موفقیت شهدای رزکان ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: برای رسیدن هدف اصلی که صعود به لیگ یک است باید تلاش کرد و امیدوارم با حمایتی که از این تیم میشه به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 933163

مهمترین اخبار ایران و جهان: