نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 18:27

برخورد قاطعانه با فرصت‌طلبان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

خرم آباد- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: با فرصت‌طلبان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این استان برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام میردریکوند امروز دوشنبه در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان لرستان ضمن اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و تعامل با صداوسیما در راستای آگاه سازی آحاد مردم جامعه، رسانه‌ها را حلقه اتصال مسئولان و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب مردم بر این امر واقف شوند که با ساخت‌وسازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی تخریب می‌شوند و باعث نابود کردن ظرفیت کشاورزی و باغی می‌شوند.

وی با تأکید بر اجرای صحیح قوانین مربوط به تغییر کاربری‌ها، افزود: یکی از موضوعات مهم، تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که با برخورد قاطعانه از اقدامات غیرقانونی فرصت‌طلبان جلوگیری می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: در این کمیسیون تعداد ۱۰ طرح مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

میر دریکوند، بیان داشت: این طرح‌ها در مساحت چهار هکتار از اراضی کشاورزی استان و در بخش طرح مجدد، اجرای طرح‌های مورد نظر در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی، ادامه داد: این طرح‌ها شامل گلخانه، اتاقک نگهبانی، مسکونی، پرورش مرغ گوشتی، کارگاه تولید انواع شوینده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920463

مهمترین اخبار ایران و جهان: