نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 17:01

مشکلات باقیمانده از زمین لرزه بم رفع شود

کرمان -امام جمعه بم خواستار پیگیری مسئولان برای حل مشکلات باقیمانده از زمین لرزه بم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی ضمن رعایت تقوایی الهی برای خود و عموم مردم ولایت مدار شهرستان بم گفت: این هفته تقارن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و سالروز درگذشته گان زلزله ۵ دی ماه و میزبان شهید گمنام والامقام در شهرستان هستیم.

خطیب نماز جمعه بم بیان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در سه حضور خود به این شهرستان بود که از دل آن ویرانه‌ها این چنین شهری زیبا و مقاوم ساخته شده است و صد البته که همه دولت‌های پیشین تلاش کردند که شهری که کاملاً ویران شده بود این چنین ساخته شود و البته با مشکلات و کم و کاستی‌ها مانند مساجد و حسینیه‌ها و کوچه‌های خاکی بم نیز وجود دارد اما شهر بم با پیگیری‌های همه عزیزان این چنین سر پا است.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی عنوان کرد: رمز موفقیت یک جامعه امید داشتن و متکی به ایمان خداوند است که واقعاً مردم بم امید داشتن را به خوبی درک می‌کنند چرا که با امید به آینده بود که شهر زیبا ساخته شد.

خطیب بم در ادامه افزود: دشمن به دنبال این است که این امید را از مردم بگیرد در حالی که رهبری بیان داشت که علاج همه دردهای یک جامعه امید داشتن به آینده و مأیوس نشدن در مقابل کارشکنی‌های همه دشمنان است

منبع: مهر
شناسه خبر: 928719

مهمترین اخبار ایران و جهان: