نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 11:53

2 کشته و چهار زخمی در تصادف بلوار وکیل آباد مشهد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: روز گذشته یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، در حدفاصل بین بلوار هنرستان و هاشمیه، با یک دستگاه کوئیک برخورد سطحی داشت که در نهایت منحرف شد و به شدت به یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ رحیمی در باره تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، در حدفاصل بین بلوار هنرستان و هاشمیه، با یک دستگاه کوئیک برخورد سطحی داشت که در نهایت منحرف شد و به شدت به یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: در اثر شدت ضربه، پژو پارس، منحرف و با کشیده شدن به سمت آیلند میانی وسط بلوار، به روی سقف واژگون می‌شود. 

وی ادامه داد: سواری پراید هم در لاین کندرو به روی سقف واژگون می‌شود، ولی راننده و سرنشین آن خود را از ماشین خارج کرده و از صحنه تصادفی که ایجاد کرده بودند، متواری می‌شوند.

به گفته این مسئول، سواری پژو پارس شش سرنشین داشته که تقریبا بیشتر آنها، مسن بودند و بر اثر این حادثه، راننده (آقا) و یک خانم از سرنشینان فوت می‌کنند و چهار نفر هم بر اثر خونریزی و شکستگی مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد هم درباره اقدامات ایمنی برای این حادثه گفت: با اعلام این حادثه، گروه‌های نجات ایستگاه‌های ۵ و ۲۳ و پیشگیری از حریق ایستگاه ۲۷ به محل اعزام شدند. 

آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: خودرو پژو پارس پس از واژگونی، نشت سوخت شدید داشت که با مشاهده این صحنه، ایمنی افراد حادثه دیده و آتش نشانان در دستور کار قرار گرفت و نجاتگران آتش نشانی به دو گروه امداد و نجات و اطفای حریق تقسیم شدند.

وی ادامه داد: همکاران با مهارت و دقتی که داشتند همزمان با بیرون کشیدن مجروحان و افراد فوت شده، ایمنی لازم را انجام دادند و از وقوع حریق جلوگیری کردند.

تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 927863

مهمترین اخبار ایران و جهان: