نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 14:03

خانواده ها در تعلیم آموزه های دینی کوشاتر عمل کنند

گرگان- امام جمعه موقت گرگان با اشاره به برخی سهل انگاری ها در حوزه آموزش تعالیم اسلامی و آموزه های دینی، گفت: خانواده ها باید در تعلیم مباحث اسلامی کوشاتر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: متاسفانه برخی جوانان و نوجوانان شناخت درستی از آموزه‌های دینی ندارند که در این اتفاق، خانواده‌ها باید هوشیارتر باشند.

امام جمعه موقت گرگان افزود: نباید همه کوتاهی و تعلل در بخش آموزش مسائل دینی و آموزه‌هایی مانند نماز را به عهده آموزش و پرورش و دانشگاه انداخت؛ خانواده‌ها نقش آفرین اصلی در آموزش آموزه‌های اسلامی به فرزندانشان هستند که باید با همت و دقت نظر بیشتری در این امر ورود کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت مسیح، گفت: با وجود آنکه حضرت مسیح (ع) پیامبر صلح رحمت بود اما طرفداران ایشان در برخی از کشورهای مسیحی با انواع روش‌ها مانند تفرقه افکنی، بمب اتم و لشکرکشی و موشک به دنبال ظلم و جنایت در جهان هستند.

لیوانی بیان کرد: حاکمان مسیحی در برخی کشورهای اروپایی به ظاهر طرفدار مسیح هستند ولی رفتارشان دشمنی مطلق با حضرت مسیح (ع) است.

امام جمعه موقت گرگان به سالروز روز ایمنی اشاره کرد و گفت: مدیران باید و قبل از واقعه و بروز سیل و زلزله کارهای پیشگیرانه انجام دهند تا در مواقع بروز حادثه تلفات به حداقل برسد.

وی عنوان کرد: نباید در داخل مسیل‌ها، خانه و تاسیسات احداث کنیم و باید با رعایت مباحث ایمنی به دنبال کاهش خسارات باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928319

مهمترین اخبار ایران و جهان: