نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 12:12

حقوق کی‌روش و همکارانش کامل پرداخت شده بود/ بهانه شکایت گرفته شد!

فدراسیون فوتبال ایران حقوق مربوط به قرارداد کارلوس کی روش را به طور کامل پرداخت کرده بود تا بهانه ای برای شکایت وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای سومین بار کارلوس کی روش را در رأس کادر فنی خود در این رقابت‌ها قرار داد تا شاید او بتواند رؤیای صعود به دور حذفی را برآورده کند.

با این حال تیم ملی ایران با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی دو بر صفر مقابل ولز نتوانست این رویا را تحقق ببخشد تا بار دیگر صحبت‌های زیادی درباره آینده تیم ملی ایران مطرح شود.

سرمربی تیم ملی ایران که با قراردادی سه ماهه به ارزش ماهیانه ۵۰ هزار دلار با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرده بود در دوران برگزاری بازی های جام جهانی، تمام این مبلغ را دریافت کرد تا همچون دوره حضور هشت ساله اش بابت عدم دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت نکند.

همچنین فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از هرگونه شکایت دیگری قرارداد اعضای کادر فنی را نیز تمام و کمال پرداخت کرد تا دستیاران او نیز به پول برسند.

شایان ذکر است با حذف تیم ملی ایران در دور گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد کی روش را نیز به اتمام رسیده است تا حالا انتخاب جانشین او تبدیل به مهم ترین چالش برای مهدی تاج و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921863

مهمترین اخبار ایران و جهان: