نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 16:21

استانداران اقلیم کردستان عراق از 2واحدصنعتی ارومیه بازدید کردند

ارومیه - استانداران اقلیم کردستان عراق با همراهی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی از ۲ واحد صنعتی و درمانی ارومیه شامل مارال صنعت و بیمارستان میلاد این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، امید عبدالرحمان خوشناو استاندار اربیل، علی تتر توفیق استاندار دهوک، هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه و آزاد توفیق استاندار حلبچه به همراه مدیران اقتصادی و اتاق بازرگانی منطقه از توانایی‌های صنعتی و درمانی ارومیه بازدید کرده و با آن آشنا شدند.

در این بازدیدها، مسؤولان اقتصادی آذربایجان غربی و مدیران مارال صنعت و بیمارستان میلاد ارومیه گزارشی از وضعیت موجود، فعالیت‌های این بخش‌ها و ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه کردند.

مسئولان اقلیم کردستان عراق هم سوالاتی در خصوص فعالیت این واحدها داشتند که در خلال این بازدیدها آنها را پرسیده و پاسخ داده شدند.

این بازدیدها در حاشیه نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق برگزار شد و بسیار مورد توجه هیأت اعزامی از اقلیم کردستان عراق قرار گرفت.

واحد تولید کننده انواع تریلر و بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه دو واحد بازدید شده توسط استانداران اقلیم کردستان عراق بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1257219

مهمترین اخبار ایران و جهان: