نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 11:22

افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در هفته دو پرواز در مسیر تهران ـ نوشهر ـ تهران و یک پرواز در مسیر شیراز ـ نوشهر ـ شیراز به پروازهای فرودگاه شهدای نوشهر اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، اظهار کرد: در هفته دو پرواز در مسیر تهران ـ نوشهر ـ تهران و یک پرواز در مسیر شیراز ـ نوشهر ـ شیراز به پروازهای فرودگاه شهدای نوشهر اضافه شد.

وی افزود: براساس پیگیری‌های مستمرو در پاسخ به درخواست‌های مردم عزیز خطه غرب مازندران ، از اول خردادماه سال جاری دو پرواز در هفته در مسیر تهران ـ نوشهر ـ تهران در روزهای دوشنبه و جمعه و یک پرواز در هفته علاوه بر پروازهای قبلی در مسیر شیراز ـ نوشهر ـ شیراز در روزهای دوشنبه برنامه‌ریزی و دایر می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه‌های استان، بیان کرد: پیرو منویات مقامات عالی استان از جمله استاندار و پیگیری‌های مستمر شخص ایشان طی ماه جاری چهار پرواز در مسیر تهران ـ رامسر ـ تهران و ۵ پرواز در مسیرهای شیراز و تهران در فرودگاه شهدای نوشهر دایر و امیدواریم با پیگیری‌های در دست اقدام این اداره کل، بتوانیم در مسیر های دیگر موردتقاضای مردم نیز خطوط پروازی دایر کنیم .

وطن‌خواه با اشاره به صدورمجوز مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برقراری پروازهای خارجی در آن فرودگاه باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1197119

مهمترین اخبار ایران و جهان: