نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 15:21

توزیع ۱۶۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط قرارگاه شهید سلیمانی

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با همراهی بسیج کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه شهید سلیمانی در اردبیل و به میزان ۱۶۰ میلیارد تومان در مناطق محروم انجام شده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سپاه پاسداران با کمک بسیج در امر کمک مؤمنانه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی که از ایام کرونا در دستور کار قرار گرفته پیشگام بوده و تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط قرارگاه شهید سلیمانی به مردم مناطق محروم و خانواده‌های کم‌برخوردار ارائه شده است.

وی به اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق کم‌برخوردار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته ۲۲۰ بسته جهیزیه شامل هر بسته ۲۰ قلم کالای اساسی برای آغاز زندگی به زوج‌ها جوان اهدا شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خدمات رسانی بسیج در ایام ماه مبارک رمضان را یادآور شد و بیان کرد: ۱۲۰ تن مرغ منجمد در اواخر ماه مبارک رمضان با محوریت کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل احسان شهدا در استان توزیع شد.

خودکفایی خانواده‌های کم‌برخوردار از اهداف سپاه است

محمدی اصل اقتصاد مقاومتی و خودکفایی خانواده‌های کم‌برخوردار را از اهداف اصلی سپاه اعلام کرد و گفت: سپاه حضرت عباس (ع) با هدف به خودکفایی رساندن خانواده‌های کم‌برخوردار تعداد ۳۳۶ پنل خورشیدی تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار داده تا ضمن تأمین برق منازل خانواده‌ها از درآمد پایدار نیز برخوردار شوند.

وی افزود: مقدمات تهیه و نصب ۳۷ هزار و پانصد پنل خورشیدی نیز فراهم شده و طی ماه‌های آتی برحسب اولویت تحویل خانواده‌های کم‌برخوردار خواهد شد.

محمدی اصل به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی با همکاری خیرین و آموزش و پرورش ۴۰ هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اهدا کرده است.

وی تصریح کرد: در زلزله اخیر شهرستان خوی کمک‌های مردمی به تعداد ۱۵ کامیون به ارزش ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارسال شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197763

مهمترین اخبار ایران و جهان: