نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 09:54

ایجاد بهره‌وری از طریق تکمیل حلقه زنجیره‌های ارزش، تولید و تامین

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بخش عمده نگاه مان در حوزه تولید و تجارت، ایجاد بهره‌وری از طریق تکمیل حلقه زنجیره‌های ارزش، تولید و تامین در استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: طبق سند رشد و تحول صنعت و معدن استان که در آن میزان رشد بخش‌های صنعت و معدن 10.9درصد در نظر گرفته شده، یکی از محورهای اصلی تکمیل زنجیره‌ها در استان است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا با تکمیل زنجیره‌های ارزش، تولید و تامین با سرعت بیشتری به هدف مورد نظر دست یابیم.

وی افزود: از مهمترین زنجیره‌های ایجاد شده در استان زنجیره پوشاک و نساجی، زنجیره سیم و کابل، کاغذ و شوینده است که استان زنجان از لحاظ ارزش افزوده ایجاد شده در این زنجیره‌ها در سطح کشور جزو سومین استان کشور است.

گلشنی با اشاره به شکل‌گیری زنجیره‌های فولاد و روی در استان افزود: امیدواریم با تحقق این زنجیره‌ها به ویژه در حوزه صنایع معدنی بتوانیم به رشد مورد نظر دست یابیم.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم این زنجیره‌ها ایجاد بهره‌وری است، که امیدواریم با تکمیل حلقه زنجیره‌ها شاهد ایجاد و رشد بهره‌وری در استان باشیم.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196763

مهمترین اخبار ایران و جهان: