نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 16:34

ایرادات طرح تغییر ساعت کاری ادارات اصلاح شود

قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: تغییر ساعت کاری ادارات، علیرغم آنکه آثار خوبی را در پی داشت اما به صورت شتابزده انجام شد و نیاز است به اشکلات آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: سلامت محیط زیست، پیوندی تنگاتنگ با حیات سالم جامعه دارد و همگان در تأمین فضای سالم و محیط زیست مناسب و حفظ آن موظف اند.

وی با اشاره به رونمایی از موشک فاتح توسط سپاه افزود: رونمایی از ابر موشک هایپرسونیک فتاح، افتخاری برای کشور و عاملی برای ایجاد رعب وحشت در دل دشمنان بویژه صهیونیست‌ها بود.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به افتخار آفرینی و درخشش بانوان ایرانی در میادین ورزشی بیان کرد: افتخار آفرینی بانوان ورزشکار کشور در مسابقات جهانی تکواندو، دو میدانی و قایقرانی نشان از جایگاه و اهمیت زن در انقلاب اسلامی است.

وی با گلایه از تغییر ساعت ادارات در کشور ادامه داد: تغییر ساعت کاری ادارات، علیرغم آنکه آثار خوبی را در پی داشت اما به صورت شتابزده انجام شد و در برخی موارد دارای ایرادات و اشکالاتی نیز بود که لازم است به آنها رسیدگی شود.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره موفقیت‌های دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اضافه کرد: انجام توافقات بین ایران و عربستان و همچنین زمزمه عادی سازی روابط با مصر می‌تواند موجب افزایش قدرت تأثیر ایران در جامعه جهانی شود.

وی در پایان ادامه داد: رأی مثبت ۵۴ عضو گروه بین المللی به ایران برای عضویت در ۲ نهاد سازمان ملل و همچنین انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل نشان از موفقیت ایران در عرصه دیپلماسی و به معنی عدم پیروی کشورها از سیاست‌های منزوی آمریکا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1273119

مهمترین اخبار ایران و جهان: