نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 19:08

بسیج سازندگی به حوزه تجهیز مراکز بهداشتی مناطق محروم ورود کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بسیج سازندگی درخواست کرد: نسبت به تجهیز مراکز بهداشتی درمانی به ویژه در مناطق محروم استان ورود کرده و تا دغدغه مردم در این زمینه رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام دلفان عصر امروز در جلسه بسیج سازندگی لرستان که با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی از منابع مالی مختلفی برای ساخت مراکز بهداشتی درمانی استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۸۸ هزار مترمربع شامل ۱۰۵ پروژه بهداشتی درمانی و ۹۴ بیمارستان به ظرفیت ۱۱۰۰ تخت در حال ساخت داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بهداشتی درمانی کمک شایانی به بهبود فضای سلامت استان خواهد کرد، افزود: با با تحقق این مهم تا ۲ سال آینده، تحول عظیمی در حوزه سلامت ایجاد می‌شود.

نهادهای مختلفی پای کار بوده تا پروژه‌های درمانی استان تکمیل شوند، امید می‌رود هر چه زودتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده تا مردم از آن استفاده کنند.

دلفان از بسیج سازندگی درخواست کرد: نسبت به تجهیز مراکز بهداشتی درمانی به ویژه در مناطق محروم استان ورود کرده و تا دغدغه مردم در این زمینه رفع شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211963

مهمترین اخبار ایران و جهان: