نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 11:56

امدادرسانی نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی به ۳۱ مورد حادثه

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیروهای هلال احمر استان تنها در هفته گذشته به ۳۱ مورد حادثه امداد رسانی داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده در هفته گذشته، بیان کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در این مدت ۳۱ مورد بوده که ۲۱ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه چهار مورد از حوادث شهری و دو مورد مربوط به حوادث کوهستان بوده است، افزود: همچنین یک مورد از حوادث هفته گذشته مربوط به سیل آبگرفتگی بوده و سه مورد هم به صورت حضوری خدمات گرفته اند.

کاوسی، مجموع کل حادثه دیدگان را ۹۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۸ نفر از این افراد مربوط به حوادث جاده‌ای، پنج نفر سیل و آبگرفتگی، پنج نفر شهری، سه نفر کوهستان بوده و سه نفر هم به صورت حضوری خدمات گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: با تلاش تیم‌های امدادی ۲۱ نفر از حادثه دیدگان نجات یافته اند که ۲۰ نفر به مراکز درمانی منتقل و یک نفر در محل درمان شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ نفر در قالب ۴۵ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: به همت تیم‌های امدادی، دو مورد عملیات رها سازی انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1274619

مهمترین اخبار ایران و جهان: