نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 11:13

تخصیص۱۳ میلیاردتومان برای تکمیل پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی خمین

خمین- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان تامین منابع و اعتبار برای تکمیل پروژه های فرهنگی و ورزشی خمین تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی صبح جمعه در دومین روز سفر خود به استان مرکزی پس از بازدید مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان خمین در جمع خبرنگاران افزود: این شهرستان پایگاه معنویت و مرکز انسجام بخشی به ملت ایران و تربیت مرجعیت جهان تشیع است.

مرتضوی تاکید کرد: ماموریت‌هایی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ما محول شده که تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی از جمله این مأموریت‌ها است.

وی گفت: برخی از بخش‌های مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی این شهرستان فعال است و فعالیت استخر این مجموعه نیز متوقف شده بود که اکنون در حال انجام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان تأمین منابع و اعتبار شد که اکنون پروژه فعال است و انتظار می‌رود این طرح با تعامل و هم‌افزایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و فرماندار و پیمانکار در اسرع وقت تکمیل و در اختیار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این خطه قهرمان پرور قرار گیرد.

مرتضوی ادامه داد: در تمام شهرستان‌های کشور مجتمع‌های فرهنگی ورزشی و رفاهی همچنین درمانی فعال است که ایجاد این مجموعه‌ها در راستای وظیفه ذاتی وزارتخانه است.

وی عنوان کرد: کمترین شهرستانی را داریم که فاقد مجموعه‌های فرهنگی ورزشی باشد، حتی در مراکز برخی بخش‌ها مجتمع‌ها توسعه پیدا کردند و به طور حتم توسعه بیشتری می‌یابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205819

مهمترین اخبار ایران و جهان: