نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 19:55

پس لرزه‌های اقدام سلحشورانه سرباز مصری

پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد و محافل صهیونیستی همچنان آکنده از هیاهوی این رخ‌داد هستند.

در همین راستا اورن ابمن، یکی از فرماندهان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک خبرنگار صهیونیست اعلام کرد: مفهوم دفاع در مرزهای مصر بی‌معنی شده است. باید این عملیات یک حادثه مهم شمرده شود و تحقیقات درباره آن جدی باشد.

وی افزود: ارتش اسرائیل باید تحقیقات دقیقی را در خصوص چگونگی استفاده از تمامی توانمندی‌های ویران‌گر، از جمله انواع تسلیحات، جنگنده‌ها و پهپادها را در دستور کار خود قرار دهد.

ابمن با ابراز شگفتی درباره این اتفاق گفت: امکان این‌که یک فرد مصری با نیروهای ما درگیر شود و سه نفر از آنان را از دست بدهیم، دور از انتظار بود.

وی ادامه داد: نیروهای ما می‌دانستند که یک عملیات نفوذ رخ داده و قربانی‌هایی هم داشته است. باید از این رخ‌داد یک تصویر جنگی کامل داشته باشیم.

کمی پیش‌تر نیز رسانه‌های عبری‌زبان در بررسی عملیات سرباز مصری ضد نظامیان صهیونیست توافق صلح با مصر را یک توافق خیالی دانسته بودند و اعلام کرده بودند: این عملیات یک ضربه شدید، در میدانی غیرمنتظره بود که نشان داد، ارتش در جلوگیری از نفوذ، به شدت مشکل دارد و شکست خورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268919

مهمترین اخبار ایران و جهان: