نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 19:11

عزم بسیج سازندگی برای آبرسانی به روستاهای نایین

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پروژه آبرسانی به ۴۰ روستای شهرستان نایین در دستور کار بسیج سازندگی است که تاکنون ۱۸ روستا از آب شرب بهره‌مند شدند.

 حسن عجمی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نائین، اظهار کرد: پروژه بسیج سازندگی در شهرستان نایین، آبرسانی به ۴۰ روستای این شهرستان است که به مدد الهی توانستیم تاکنون آب ۱۸ روستا را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستاهای باقی‌مانده این طرح حداکثر تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم بتوانند از نعمت آب شرب سالم و پایدار لذت ببرند.

عجمی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان از حرکت‌های جهادی در موضوعاتی نظیر محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی حمایت می‌کند، گفت: همایش جهادگران شهرستان نایین باهدف نمایش تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان و فعالان حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی در سال ۱۴۰۱ و بهره‌مندی از نظرات و شنیدن مطالبات و کاستی‌ها توسط تصمیم‌گیران و مسؤولان مرتبط در شهرستان و استان و با حضور خواهران و برادران جهادگر برگزار شد.

تشکیل قرارگاه‌های سازندگی در تمام شهرستان‌های استان اصفهان

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی به دستور استاندار اصفهان و با حمایت‌های سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در تمام شهرستان‌ها با محوریت فرماندار و دبیری ناحیه‌های مقاومت بسیج تشکیل می‌شود.

وی از تشکیل این قرارگاه در حاشیه همایش جهادگران شهرستان نایین خبر داد و گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان نایین با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه بسیج و مدیران ادارات خدمات‌رسان این شهرستان تشکیل شد تا شاهد برکات آن در شهرستان نایین باشیم و در این خصوص دو بسته اقلام عمرانی به گروه‌های جهادی شهرستان نایین اعطا شد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234063

مهمترین اخبار ایران و جهان: