نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 10:57

وضعیت نامناسب طبیعت منطقه گردشگری گنو +عکس

منطقه گنو مرتفع ترین منطقه شمال بندرعباس است که آبگرم معروفی نیز بر دامنه جنوبی آن قرار گرفته است. تردد پرشمار مسافران به این تفریح گاه و عدم رسیدگی مناسب متولیان آن موجب شده تا این منطقه وضعیت مناسبی به لحاظ زیست محیطی نداشته باشد و ضروری است تا پاکسازی طبیعت آن در دستور کار متولیان و صیانت از محیط آن مورد توجه گردشگران باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آبگرم گنو در فاصله 25 کیلومتری شمال بندرعباس واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری هرمزگان بشمار می رود.

این منطقه گردشگری که بخشی از کوهستان گنو بشمار می رود، بدلیل تردد پرشمار گردشگران و بی توجهی آنها به طبیعت این منطقه، در معرض آسیب های زیست محیطی قرار گرفته و بسیاری از گردشگران، زباله های خود را در این منطقه بجای می گذارند و متولی آن نیز توجهی به پاکسازی آن ندارد.

 

این تصاویر به تازگی از این تفرجگاه گرفته شده که نشان می دهد حجم زیادی از زباله در این منطقه بجا مانده است و ضرورت پاکسازی آن از سوی متولیان و گروههای زیست محیطی را دوچندان ساخته است.

 

این منطقه بی نظیر، چشم اندازهای زیبایی دارد و ودیعه الهی به همه ما است و نباید با رها کردن زباله در آن، سبب آسیب به این همه زیبایی شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1265219

مهمترین اخبار ایران و جهان: