نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 09:57

بارانِ گل اندیمشکی‌ها بر حرم حضرت معصومه(س)+ فیلم

همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها مردم اندیمشک 15 هزار شاخه گل برای گل‌باران حرم مطهر این حضرت به شهرستان قم فرستادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امروز روز به شکوفه نشستن بهار در بوستان باب الحوائج است. روزی که  آسمان همه بارانِ گل شد و لشکرِ حوریان پایین آمد تا زمین را به بال‌های خود فرش کند برای کسی که مظهر عصمت کبریاست. گوهری که قامت عِلم و حِلمش تا قله‌های رفیع، بلندا دارد و دامنه تقوا و تعبُّدش تا مرزهای عصمت، گسترده است.

به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، این میلادِ سراسر نور و آغاز دهه کرامت و روز دختر، حرم مطهر کریمه اهل بیت با 15 هزار شاخه‌ی گل که ارمغان مردم ولایت‌مدار شهرستان اندیمشک است، گل‌باران می‌شود.

 مردم اندیمشک با هدف گل‌باران حرم مطهر رضوی در روز میلاد حضرت معصومه(س) 15 هزار شاخه‌ی گل برای هدیه به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آماده‌سازی و ارسال کردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دهه کرامت که با ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بانوی کرامت و مظهر فضایل آغاز و با ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به پایان می رسد، ایام مبارک و پربرکتی است که عطر شمیم رضوی را در فضای میهن اسلامی‌مان منتشر می‌سازد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1226919

مهمترین اخبار ایران و جهان: