نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 13:37

می‌نویسیم به عشق مهدی از زنجان تا خداآفرین و از ایران تا افغانستان و عراق

مسئول گروه جهادی هیئت لبیک یا مهدی قم گفت: به عشق حضرت مهدی(عج) و با آرزوی ظهور ایشان هر جا که باشد نام مبارک ایشان را می‌نویسیم.

حاج مسعود آدینه وند، مسئول گروه جهادی هیئت لبیک یا مهدی قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 10 سال است که با تشکیل گروه جهادی در نقاط مختلف کشور و عراق و افغانستان اقدام به نوشتن اسم مبارک حضرت مهدی(عج)، می‌کنیم، اظهار داشت: هر جا که نیاز باشد و هر جا که کسی دلش به عشق حضرت آقا بتپد و بخواهد می‌رویم و کارمان را انجام می‌دهیم.

مسئول گروه جهادی هیئت لبیک یا مهدی قم با اشاره به اینکه در کشورهای همسایه افغانستان و عراق هم کارهای این چنینی انجام شده است، افزود: در عراق چیزی حدود 800 نقطه را نوشه‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر کربلا و به ویژه استان کرمانشاه کارهای زیادی انجام دادیم، اظهار داشت: از امروز هم در مرز ایران و آذربایجان و شهر خداآفرین کلمه مبارک لبیک یا مهدی(عج) را بر سینه یکی از کوه‌های این منطقه خواهیم نوشت.

آدینه وند با بیان اینکه در افغانستان هم کارهای زیادی انجام دادیم که آمار دقیقی از آن ندارم، تصریح کرد: در نقاط مختلف کشور هم نوشتن کوه‌ها را انجام دادیم و به عشق حضرت مهدی(عج) بچه‌های گروه شبانه‌روزی با جان و دل کار می‌کنند.

 مسئول گروه جهادی هیئت لبیک یا مهدی قم هدف از این کار را بر سر زبان‌ها افتادن نام مبارک امام عصر، حضرت مهدی(عج) و بالا بردن نام ایشان برشمرد و گفت: هر کس هر جا بخواهد و زمینه فراهم باشد می‌رویم و کارمان را انجام می‌دهیم.

وی در مورد نحوه تامین هزینه‌های کوه نویسی و فعالیت‌های فرهنگی گروه جهادی گفت: بخش زیادی از هزینه‌ها توسط مردم و علاقمندان به حضرت مهدی(عج) ودوستان گروه جهادی و کسانی که در این زمینه کار می‌کنند تامین می‌شود و حتی دوستان از جیب خودشان و از سفره زن و بچه می‌زنند تا این کار ادامه پیدا کند.

آدینه وند با بیان اینکه کاری که در زنجان صورت گرفت به دعوت بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) صورت گرفت، از تلاش‌های آقای جواد احمدی در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

 مسئول گروه جهادی هیئت لبیک یا مهدی قم افزود: این گروه جهادی در طی 6 روز و با همکاری 25 نفر این اثر را با ۲۰۰ کیلو رنگ و به طول ۱۱۰ متر و در زمینی به مساحت ۴ هزار متر به وجود آوردند.

گزارش تصویری خبرگزاری فارس از نوشته شدن کوه پایین کوه یا گرده داغ را در این لینک ببینید.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1218519

مهمترین اخبار ایران و جهان: