نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 22:15

اجرای اقدامات جدید برای تامین آب شرب پایدار در شهر اردل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: چشمه باغ رستم که منبع تامین آب شرب شهر اردل است احتمال دارد با شروع بارندگی‌ها دچار کدورت شود بنابراین شرکت آبفا اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای رفع این مشکل در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری طی یک اقدام جهادی در شهرستان اردل جهت کاهش و رفع کدورت احتمالی آب شرب شهر اردل پروژه‌ایی را کلید زد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چشمه باغ رستم که منبع تامین آب شرب شهر اردل است احتمال دارد با شروع بارندگی‌ها دچار کدورت شود بنابراین شرکت آبفا اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای رفع این مشکل در دستور کار قرار داده است.

 وی افزود: نیروهای شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اتصال یک خط لوله به خط اصلی مخزن جهت ایجاد زمان ماند و استفاده از فیلترهای دو گانه برای تکمیل فرآیند تصفیه آب آشامیدنی شهر اردل اقدام کردند.

کریمی با بیان اینکه آب شرب شهر اردل از طریق چشمه باغ رستم و یک حلقه چاه تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه فیلترهای موجود در ایستگاه پمپاژ قادر هستند ۱۵ لیتر آب بر ثانیه را تصفیه کنند که این آب برای استفاده شهروندان شهر اردل در مخزن ذخیره‌سازی می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539263

مهمترین اخبار ایران و جهان: