نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 09:46

امام جمعه فردیس: اجازه نمی‌دهیم شهر بازیچه دست برخی از آقایان شود

امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه در برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها در خصوص حمایت بنده از ثبات در مدیریت شهری مطالبی را می‌نویسند، گفت: در این خصوص سکوت می‌کنم اما اجازه نمی‌دهم شهر بازیچه دست آقایان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به ترویج هنجارشکنی در میان جوانان توسط دشمن، گفت: رئیس دستگاه قضا گفت و بارها تکرار کردیم در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی منتظر قانون جدید نباشید نیروی انتظامی و وزارت کشور در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به میدان بیایند. 

وی  خطاب به رئیس دستگاه قضا، گفت: جناب اژه‌ای در شهرما اینطور نیست.  مردم اعتراض دارند. اصلا بحث بی حجابی نیست. بحث عریان نمایی و هرزه نمایی است که با کمک برخی از بهاییت انجام می شود. ازدستگاه قضایی دستگاه انتظامی از وزارت کشور استاندار و فرماندار می خواهیم صدای اعتراض مردم را بشنوید. دیگر  بی‌حجابی هرزه نمایی و عریان نمایی برای مومنین در شهرستان قابل تحمل نیست.

تداوم ثبات مدیریتی عامل توسعه شهر است

امام جمعه فردیس با بیان اینکه الحمدلله مسؤولان شهرستان  برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته در تلاشند، گفت:  شهرداری موضوع آرامستان را پیگیری می‌کند. اگر سنگ انداری نشود،  اقدامات قانونی در حال انجام است و امیدواریم به ثمر برسد.  به گفته شهردار فردیس پارک بانوان در ۲۲ بهمن  افتتاح می شود.  آسفالت و بهسازی معابر هم  توسط شورا  و شهرداری پیگیری و انجام می‌شود. 

وی اضافه کرد:  اینکه من از شهردار تشکر می‌کنم و خواستار ثبات مدیریتی هستم برای تداوم این وضعیت است. در دوره قبل ۴ سال ۸ شهردار و سرپرست باعث شد فردیس ضرب المثل شد و بر سر زبان‌ها افتاد. در حالیکه ثبات مدیریتی باعث پیشرفت و توسعه می‌شود.  

حجت‌الاسلام حسینی گفت: من در مقابل حرف‌ها و برنامه ریزی‌ها که عده‌ای برای من دارند و در روزنامه‌ها می نویسند، سکوت می‌کنم. من نمی‌توانم بگذارم شهر بازیچه شود.‌  بگذارید در فردیس توسعه، عمران و آبادی ادامه پیدا کند و مردم  در رفاه باشند و خوشحال شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565319

مهمترین اخبار ایران و جهان: