نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 18:32

نبی: برخی صحبت‌ها درمورد تیم ملی فوتبال بی‌معرفتی است

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: طرح برخی صحبت‌ها درمورد تیم ملی بی‌معرفتی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی محمدنبی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران درمورد تساوی مقابل ازبکستان اظهار داشت: فوتبال استفاده از فرصت‌ها و دقایقی است که در زمین به دست می‌آید. تیم ملی 10 بازی در این مدت انجام داده و 8 برد و 2 مساوی داشته است. نیمه دوم نسبت به نیمه اول متفاوت بود. قلعه‌نویی توضیحات فنی را داده است و به نظر من این یک تجربه خوبی است که برای بازی‌های بعدی با تمرکز بهتری بازی را تمام کنیم.

وی ادامه داد: ما در هفته آینده جلسه‌ای با قلعه‌نویی و تاج خواهیم داشت تا تقویم تیم ملی را به گونه‌ای بنویسیم که بتوانیم زودتر تیم ملی را جمع کنیم. بازی با اندونزی هنوز قطعی نشده است و این هفته کارهایش را جمع خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال درخصوص موضوع کاپیتانی تیم ملی، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها چون خیلی تعارف می‌کنند این اتفاقات افتاد!

محمدنبی عنوان کرد: جوانان باید در مسیر حرفه‌ای تیم قرار بگیرند و وقتی در اردو باشند با هم زندگی می‌کنند. فکر می‌کنم که مسیر خوبی داریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه هم جبران شود.

وی درخصوص اینکه برخی‌ها منتظر بودند تا تیم ملی نتیجه نگیرد و شروع به تخریب کنند، گفت: برخی صحبت‌ها بی‌انصافی است. ما 10 بازی داشتیم و 8 بازی را برده‌ایم. ازبکستان هم تیم قدرتمندی است و در جام ملت‌های آسیا هم همین تیم حریف قدرت‌های آسیا خواهد شد. دنبال کردن تیم ملی از این دید و دیدگاه منفی بی‌معرفتی است. به هر حال تیم ملی است و باید حمایت شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام جهانی، خاطرنشان کرد: این تیم حدود 200 روز در اردو بود. فدراسیون هرکاری توانست برای این تیم انجام داد. عبدی و دستیارانش بسیار زحمت کشیدند و متاسفانه در لحظات پایانی این اتفاقات افتاد. نوجوانان فعلی، آینده‌سازان فوتبال کشورمان هستند و باید حمایت شوند. طبیعی است که بعد از هر مسابقاتی باید گزارشی از سرمربی داشته باشیم و اینکه برای آینده وی تصمیم‌گیری کنیم و باید ببینیم نظر تاج چیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581463

مهمترین اخبار ایران و جهان: