نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 20:06

اجرای 600 کیلومتر خط انتقال آب از عسلویه به ابرکوه

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: اجرای 600 کیلومتر خط انتقال آب از عسلویه به شهرستان ابرکوه از اقدامات مؤثر در حوزه انتقال آب به این شهرستان کویری محسوب می‌شود.

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از کارخانه فولاد سرمد شهرستان ابرکوه با اشاره به پیشرفت خوب این شرکت گفت: تا پایان سال شاهد ایجاد اشتغال برای600 نفر در این مجموعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اجرای 600 کیلومتر خط انتقال آب از عسلویه به این شهرستان از اقدامات موثر این شرکت در حوزه انتقال آب به این شهرستان کویری می باشد.

جمادی اظهار داشت: با اجرای این خط لوله سالیانه 5 میلیون متر مکعب به استان وارد خواهد شد که قطعا نقش موثری درعمران و آبادانی شهرستان دارد.

وی بر لزوم تکیه به ظرفیت متخصصان داخلی تاکید کرد و گفت: یکی از نقاط قوت این مجموعه تولیدی توجه به ظرفیت‌های متخصصان داخلی است.

 رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلیه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه افزود: عشق و علاقه جوانان متخصص ظرفیت عظیمی است که باید از آن در جهت پیشرفت کشور استفاده کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581563

مهمترین اخبار ایران و جهان: