نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 15:40

جنایات رژیم صهیونیستی نابودی این غده سرطانی را نزدیک تر کرد

امام جمعه ارومیه گفت: این خون های به ناحق ریخته شده در غزه اضمحلال هرچه سریعتر رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه شهر ارومیه با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت با تقدیر از اقدامات دولت سیزدهم در زمینه بیمه سلامت اظهار داشت: امروز دو میلیون و دویست نفر در استان آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این در سایه نظام اسلامی میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مسئله اول دنیای اسلام و جهان موضوع فلسطین و غزه است عنوان داشت: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان ها و مدارس در غزه مردم غیر نظامی و مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشد.

قریشی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست مفتضحانه در میدان نبرد رو به بمباران شدید مردم مظلوم فلسطین رو آورد.

وی اظهار کرد: در جنگ شش روزه، ارتش رژیم صهیونیشتی توانست ارتش کشورهای عربی را شکست دهد و خود را به عنوان یک قدرت نظامی منطقه معرفی کند.

امام جمعه گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان با تاثیر از انقلاب اسلامی توانستند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را بشکنند و شکست های متعددی را در جنگ سی وسه روزه، بیست و دو روزه و در آخر هم در طوفان الاقصی تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ادعا داشت که در زمینه اطلاعاتی و امنیتی حرف اول را در منطقه می‌زند ولی عملیات طوفان الاقصی و نفوذ رزمندگان مقاومت به عمق مناطق اشغالی و اسیر گرفتن از اشغالگران این هیمنه پوشالی را درهم شکست.

قریشی اضافه کرد: امروز وظیفه اصلی دولت ها و کشورهای اسلامی حمایت صریح از فلسطین است و سکوت در این زمینه موجب پیشروی بیش از پیش این رژیم متجاوز خواهد شد.

وی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی با وجود جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه از این رژیم حمایت کرده و شاهد این هستیم رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل می‌رود و می‌گوید ما تا آخر در کنار اسرائیل هستیم.

قریشی گفت: امروز جوامع بین المللی و سازمان ملل در مقابل این جنایات صهیونیست ها ساکت هستند و می‌بینیم که حتی یک بیانیه نیز در محکومیت این جنایات از طرف این جوامع صادر نمی‌شود.

وی در پایان گفت: این خون های به ناحق ریخته شده در غزه اضمحلال هرچه سریعتر رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544319

مهمترین اخبار ایران و جهان: