نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 15:49

بررسی اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه

رئیس شورای شهر ارومیه گفت: اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه لازم بوده تا شاهد کاهش بار ترافیکی و استفاده بهینه از حمل‌ونقل عمومی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نقی کریمی رئیس شورای شهر ارومیه اظهار داشت: اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه لازم بوده تا شاهد کاهش بار ترافیکی و استفاده بهینه از حمل‌ونقل عمومی باشیم.

وی گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه های عمرانی و بهبود وضعیت پروژه های در دست اجرا، از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۳ است که باید مدیریت شهری در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشد.

نقی کریمی افزود: تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و برخی تقاطع های در دست احداث، آزادسازی معابر، تکمیل آسفالت شهری و تکمیل پروژهای جدول گذاری از جمله طرح‌هایی است که در سال آینده نیز دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: ضمن تعیین سقف بدهی شهرداری ارومیه به اشخاص حقیقی و حقوقی از سوی شهرداری؛ پروژه‌های نیمه تمام نیز در حال احصاست تا در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار مربوط به آنها پیش بینی شود.

کریمی با اشاره بر لزوم اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه اظهار کرد: نصب دوربین‌های ترافیکی برای کنترل طرح زوج و فرد معابر شهری و اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل در جهت کاهش بار ترافیکی و استفاده بهینه از حمل و نقل عمومی، مواردی است که باید از سوی دستگاه های دخیل شهری مورد بررسی قرار گیرد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594863

مهمترین اخبار ایران و جهان: