نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 14:46

اتمام مراحل تفکیک و آماده‌سازی ۵هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی از اتمام ۵هزار واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۵۰هزار نفر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و توجه دولت سیزدهم به موضوع مسکن اظهار داشت: تاکنون عملیات ساخت یک هزار و ۷۳۱ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ماکو، بازرگان، نقده، اشنویه و شاهیندژ با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آغاز گردیده است.

وی افزود: در ۴ ماهه گذشته ۲۱۸ هکتار زمین در ۱۵ شهر زیر ۲۵ هزار خانوار و ۶۸ هکتار زمین در ۴ شهر اشنویه، تکاب، شاهین دژ و سردشت تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گردیده است و از این تعداد تاکنون مراحل تفکیک و تهیه طرح آماده سازی ۵۰۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

 برزگر گفت: در یکسال اخیر، مراحل عملیاتی احداث یک هزار و ۷۳۱ واحد تحت عنوان نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شد که تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات فونداسیون یک هزار و ۵۱۰ واحد به پایان رسیده است و اجرای اسکلت ۱۴۰۹ واحد به پایان رسیده است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583963

مهمترین اخبار ایران و جهان: