نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 12:49

حمایت از تولید از اولویت‌های دستگاه قضائی است

معاون قضائی دادستان کل کشور در بازدید از شرکت لوله سازی ماهشهر گفت: حمایت از تولید از اولویت‌های قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، علی جمادی معاون قضائی دادستان کل کشور در ادامه سفر به خوزستان و در بازدید از شرکت لوله‌سازی ماهشهر، بر تداوم حمایت‌های دستگاه قضایی از امر تولید و اشتغال تاکید و فعالیت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان‌ها را گامی در تحقق این هدف عنوان کرد. 

در این بازدید جمادی ضمن سرکشی به خطوط تولید این شرکت، گفت: مقام معظم رهبری همواره  توجه خاصی به مسئله تولید و اشتغال داشته‌اند و این امر یکی از اولویت‌های اساسی قوه قضائیه است. 

وی افزود: همه دغدغه مسئولان باید توجه به تولید و اشتغال باشد و به فعالان در این عرصه در صورت داشتن مشکلات کمک کنند تا با رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال، شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم. 

رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه هدف از بازدید از شرکت‌های استان خوزستان را مشاهده روند فعالیت شرکت‌ها و آگاهی از مشکلات و موانع تولید و نظارت بر عملکرد ستادهای اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد و از اقدامات صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان ابراز رضایت کرد. 

وی همچنین از طراحان و سازندگان قطعات داخلی قدردانی و بهره‌گیری از نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان توسط واحدهای تولیدی استان را امیدوارکننده دانست. 

در ادامه این بازدید اعضای هیئت مدیره شرکت لوله‌سازی ماهشهر از پیگیری‌های قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز خوزستان و سایر اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی این استان در رفع موانع تولید این شرکت قدردانی کردند. 

شرکت لوله سازی ماهشهر از سال ۸۴ تاسیس و با داشتن ۵۰۰ کارگر یکی از تولیدکنندگان لوله‌های صنایع پتروشیمی کشور است.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550019

مهمترین اخبار ایران و جهان: