نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 13:22

کشف ۳۴ تن شن و ماسه غیرمجاز در سیاهکل

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اشاره به کشف چهار دستگاه کامیون غیر مجاز شن و ماسه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در این شهرستان ۳۴ تن شن و ماسه را که بدون مجوز قانونی از بستر رودخانه برداشت شده بود از ۴ دستگاه کامیون کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین امیدخواه فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه برخورد قاچاق و برداشت غیرقانونی شن و ماسه یکی از اهداف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی به طور مداوم در حال گشت زنی از معادن شن و ماسه بوده و با هر گونه برداشتن غیر مجاز و قاچاق به شدت برخورد می‌کنند. 

وی با اشاره به کشف چهار دستگاه کامیون غیر مجاز شن و ماسه در سیاهکل گفت: ماموران انتظامی شهرستان سیاهکل هنگام گشت زنی در این شهرستان ۳۴ تن شن و ماسه را که بدون مجوز قانونی از بستر رودخانه برداشت شده بود از ۴ دستگاه کامیون کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از توقیف کامیون حاوی شن و ماسه‌های غیر مجاز خبر داد و بیان کرد: رانندگان ۳۲.۳۵، ۳۹ و ۵۹ساله این خودروها نیز با تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.   

امیدخواه با بیان اینکه نگهداری و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن، به ویژه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه یک وظیفه ملی و همگانی است، افزود: از مردم درخواست دارم در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550063

مهمترین اخبار ایران و جهان: