نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 20:16

کامیار ثقفی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی کامیار ثقفی را به‌عنوان قائم مقام این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با صدور حکمی کامیار ثقفی را به‌عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. در حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خطاب به «کامیار ثقفی» آمده است:

«جناب آقای دکتر کامیار ثقفی 

سلام علیکم 

به استناد بند ۶ مصوبه چهاردهمین جلسه هیأت امنای محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌شوید.

حدود وظایف و اختیارات تفویض شده به جنابعالی، کلیه امور مربوط به معاونت‌ها، ادارات کل و دفاتر ستادی و ادارات کل استانی اعم از امور داخل و خارج بنیاد شهید و امور ایثارگران تعیین می‌گردد.

از جمله ماموریت‌های اولویت‌داری که به موازات سایر امور جاری، انتظار تصمیم‌گیری به‌هنگام از سوی جنابعالی در خصوص آن‌ها می‌رود عبارتند از:

ـ پایش مستمر نیازهای جامعه هدف و مدیریت برنامه‌ریزی به منظور تأمین این نیازها با رویکرد عدالت محوری،

ـ راهبری تدوین برنامه ۵ ساله بر مبنای اسناد بالادستی و با تأکید بر مأموریت‌های اصلی و سیاست‌های تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز برنامه‌های سالیانه مبتنی بر آن،

ـ نظارت بر تهیه پیشنهاد قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مورد نیاز جهت ارائه به مراجع ذیصلاح، 

ـ راهبری تحول سازمانی در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف ابلاغی، 

ـ نظارت بر معاونت‌ها، ادارات کل، دفاتر ستادی، ادارات کل استانی و تقویت هماهنگی و همبستگی بین آن‌ها،

ـ مدیریت انتصابات و نیز جذب نیروی انسانی شایسته و کارآمد بخصوص استفاده از مدیران جوان مؤمن، نخبه، انقلابی و تحول‌گرا در سطوح مختلف،

ـ راهبری برنامه‌ها به منظور ارتقاء استفاده از ظرفیت‌های مردمی و طراحی سازوکار لازم برای مشارکت حداکثری جامعه هدف، بخصوص شوراهای مشورتی در نظام تصمیم‌گیری بنیاد شهید و امور ایثارگران.

توفیق روزافزون شما را در تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و نیز سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دولت مردمی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌کنم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی»

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608663

مهمترین اخبار ایران و جهان: