نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 16:48

پرواز بادبادک‌ها به یاد کودکان شهید غزه در بروجرد+ فیلم

دانش آموزان دختر دبستان شهید فیاض بخش بروجرد به یاد کودکان شهید غزه صدها بادبادک را به پرواز درآوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، صبح امروز دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید فیاض بخش با اجتماع در حیاط مدرسه به یاد کودکان شهید غزه فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و صدها بادبادک را به پرواز درآوردند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این مراسم گفت: رژیم کودک کش اسرائیل کودکان و دانش‌آموزان را به شهادت می‌رسانند و کودکان در آغوش پدر و مادر جان می‌دهند.

نریمان سبحانی‌نیا افزود: مسلمانان باید به یاری برادران دینی و مسلمان خود بشتابند، امروز کودکان غزه از امکانات اولیه دارو و درمان محروم هستند.

وی اظهار داشت: امنیت آسایش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس است،

امروز به برکت ولایت فقیه ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر می برد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: باید گوش به فرمان رهبری باشیم و به رهنمودهای رهبری عمل کنیم، امروز وظیفه داریم در برابر دشمنان مقاومت کنیم، مردم غزه با مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست خواهند داد.

سبحانی‌نیا افزود: دانش آموزان آینده سازان انقلاب هستند و با درس خواندن دشمنان را ناامید می‌کنند، دانش‌آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند، راه شهدا باعث‌ می شود ایران اسلامی همواره در اوج اقتدار و قدرت باشد.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد مراسم امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مداحی شهادت حضرت زهرا(س) و اجرای سرودهای حماسی برای کودکان غزه و سرود سلام فرمانده و در پایان پرواز صدها بادبادک رنگی به پایان رسید.

این مراسم توسط معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بروجرد در دبستان دخترانه شهید فیاض بخش محله محمودآباد برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600319

مهمترین اخبار ایران و جهان: