نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 09:50

طرح ساماندهی دستفروشان فردیس با جدیت اجرا می‌شود

فرماندار فردیس گفت: طرح ساماندهی دستفروشان فردیس با جدیت در بلوار شهدا اجرا می شود و اخلالگران در اجرای این طرح با دستور قضایی، مکرد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان از روز شنبه ۱۸ آذرماه با جدیت در شهرفردیس  اجرا می‌شود، اظهار کرد: زمان آغاز  طرح ساماندهی دستفروشان روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه بود. اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز و فردیس در روز گذشته، اجرای این طرح با اندکی تاخیر آغاز شد. 

وی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان  با تاکید بر حفظ کرامت آنها و بدون هر گونه برخورد قهری اجرا و دستفروشان با اولویت زنان سرپرست خانوار در دو محل ساماندهی می‌شوند. اما در مقابل، افرادی که در اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند با دستور قضایی دادستان مورد جلب و پیگرد قانونی  قرار خواهند گرفت.

فرماندار فردیس با تاکید بر اینکه طی اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اجازه پهن کردن بساط و هر گونه تجاوز به حریم پیاده روها به هیچ کس حتی مغازه‌دارها داده نمی‌شود؛ از کسبه خواست تا از  ایجاد سدمعبر در پیاده روهای شهر خودداری کنند و در اجرای طرح فوق همکاری لازم را داشته باشند. 

وی هدف از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان را رفع سد معبر و مزاحمت‌ترافیکی و جلوگیری از تداخل  صنفی دانست و افزود: این طرح به درخواست شهروندان و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، رعایت حقوق شهروندی و افزایش رضایتمندی شهروندان، از صبح تا ساعت ۱۰ شب  در بلوار شهدا اجرا می‌شود.

کاشفی گفت: طرح ساماندهی دستفروشان فردیس با همکاری شورای تامین، نیروی انتظامی و مدیریت شهری فردیس در بلوار شهدا از سه راه حافظیه تا فلکه پنجم و خیابان‌های منتهی به بلوار شهدا به اجرا می‌رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599663

مهمترین اخبار ایران و جهان: