نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 12:51

موسوی اعتراض کرد، سرپرست تیم و تماشاگران ارومیه تذکر گرفتند!

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پی اعتراضات شدید سید محمد موسوی به سرپرست تیم فولاد سیرجان تذکر شفاهی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان مقابل هم قرار گرفتند که در این مسابقه سیرجانی‌ها موفق شدند حریف خود را شکست داده و دومین پیروزی خود را جشن بگیرند.

در ست سوم این مسابقه سید محمد موسوی، کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان نسبت به یک تصمیم داور به شدت اعتراض کرد و در نهایت تنها با دریافت یک کارت زرد جریمه شد. وی در اعتراض خود وارد زمین حریف شد، برای داور دست زد و فریاد کشید، اما داور تنها یک کارت زرد به وی داد.

محسن ترابی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد این اعتراض و انتشار فیلم‌های آن اظهار داشت: ناظر بازی گزارش دقیقی از این صحنه نوشته و به فدراسیون ارائه کرده است. در یک صحنه موسوی معترض بود و نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و داور هم در پایان مسابقه گفت که برای کنترل شرایط تنها به یه کارت زرد اکتفا کرده است.

وی ادامه داد: نکته‌ای که در گزارش آمده این است که تماشاگران ارومیه در جریان مسابقه از ادبیات خوبی استفاده نمی‌کردند که سازمان لیگ بابت این موضوع به مسئولان آن تیم تذکر داد. همچنین درمورد اعتراض‌های سید محمد موسوی هم به سرپرست این تیم تذکر دادیم. به هر حال چون بار اول است که این اتفاق رخ می‌دهد، سعی کردیم شرایط را مدیریت کنیم و نخواستیم بلافاصله واکنش تندی نشان دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552863

مهمترین اخبار ایران و جهان: