نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 07:50

ارسال پیامک هشدار برای مشترکان پرمصرف گاز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این که مشترکین پرمصرف گاز شناسایی و پیامک‌های هشدار برای آن‌ها ارسال شده است، گفت: این اطلاع‌رسانی به مشترکان پرمصرف است تا مصرف بهینه‌ای در این زمینه داشته باشند.

ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به افزایش گازبها، اظهار کرد: سال گذشته موضوع افزایش گازبها با تخفیفات رئیس جمهور، اعمال نشد. ولی امسال این تخفیفات شامل قبوض گازبها برای پرمصرف‌ها نمی‌شود.

وی خدمات‌رسانی پایدار به تمامی مشترکان را از اهداف و اولویت مهم شرکت گاز دانست و افزود: این افزایش قیمت‌ها صرفا به منظور رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان اشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۹۶۰ مشترک گاز در استان، افزود: ۷۰ درصد از مشترکان استان مربوط به بخش خانگی است که اگر بتواند ۱۰ تا ۳۵ درصد گاز مصرفی خود را نسبت به دوره سال گذشته کاهش دهند، پاداش قابل ملاحظه‌ای به ازای هر مترمکعب کاهش دریافت خواهند کرد، حتی امکان دارد گازبها آن‌ها رایگان محاسبه شود.

وی مصرف حال حاضر گاز استان را ۱۷ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: قطعا با سرد شدن هوا این میزان مصرف افزایش پیدا خواهد کرد.

حسینی با بیان اینکه ۸۰ درصد مشترکان گاز استان مصرف متعارف دارند، گفت: ۲۰ درصد مشترکان گاز استان پرمصرف و بدمصرف هستند.

 وی در توضیح مصرف پلکانی گاز، گفت: در پلکان اول و دوم و سوم هیچگونه افزایش قیمت از سال ۹۲ تاکنون نداشتیم و امسال هم نخواهیم داشت، ولی از پلکان چهارم تا هفتم با الگوی مصرف ۳۰ درصد، هشتم تا دهم ۵۰ درصد، پلکان یازدهم و دوازهم هم به ازاری هر مترمکعب با نرخ ثابت ۵ تا ۶ هزار تومان برای مشترکان اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از شناسایی مشترکان پرمصرف گاز و ارسال پیامک‌ هشدار برای آن‌ها خبر داد و گفت: چند روزی است برای مشترکان پله ششم به بالا پیامک‌های هشدار پرمصرفی ارسال می‌شود تا مصرف را رعایت کنند و مصرف بهینه‌ای در این زمینه داشته باشند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595463

مهمترین اخبار ایران و جهان: