نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 21:12

کشف و معدوم‌سازی 2 تن گوشت غیربهداشتی در اصفهان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از یک فروشگاه بزرگ سطح شهر، هزار و ۹۱۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی به دلیل دارا بودن علائم فساد و بوی نامطبوع کشف کردند.

سید اکبر حسینی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیرو بازدید بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از یک فروشگاه بزرگ سطح شهر، هزار و ۹۱۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی به دلیل دارا بودن علائم فساد و بوی نامطبوع کشف و برای انجام نمونه‌برداری و بررسی بیشتر به یکی از سردخانه‌های شهرستان منتقل شد.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه آزمایش مبنی بر غیرقابل مصرف بودن گوشت‌های توقیفی و با اخذ دستور مقام قضائی، محموله مذکور به یکی از واحدهای تبدیل ضایعات استان برای تبدیل به پودر گوشت منتقل و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

حسینی گفت: بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه، کلیه واحدهای عرضه گوشت قرمز، سفید، طباخی و رستوران‌ها را در همه ایام سال رصد و مورد بازرسی قرار می‌دهند.

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ (سامانه سازمان دامپزشکی کشور) به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589863

مهمترین اخبار ایران و جهان: